Archive for February, 2012

Pensil warna

Posted: 13 : 02 : 2012 in Lupa Tag!
Tags:

masa kecik2 dulu, kalau dapat pensil warna, bahagia sampai masuk mimpi
tula barang paling cantik dalam beg
pensil warna baru dapat treatment 1st class dari alat tulis lain
guna sikit2 je, tanak patah tanak kena asah slalu
dah guna kena susun ikut aturan balik
pensil warna dulu tak mcm sekarang, dulu senang patah
kalu beli pensil warna swan, atau jenama tak berapa best, nanti asah kayu dia pecah
pensil warna sekarang dah ada teknologi “degil tanak patah”
aku bagi anak aku main pensil warna semalam, dah masuk hari ke 3 dia main warna2
dia dah bosan, dia ketuk2 ke lantai
patah juga pensil warna tu…
dulu dapat pensil warna baru, kawan mesti kecek
nanti tarik muka sebab kawan pakai tak cermat, slalu nak kena asah
anak2 org kaya takpela, pensil warna jenis panjang
mesti jenama LUNA
org2 kebanyakan ni pensil warna swan jela paling hebat pon
pastu jenis kecik 12batang — tu pun kena kecek
mak aku slalu marah, pensil warna cepat habis, sebab aku bagi kawan pakai
maaf mak~

Advertisements