Branding

Posted: 22 : 03 : 2010 in Lupa Tag!
Tags:

mcm2 dah dalam kepala, nak buat itu nak buat ini, soalnya sabar, tunggu dan dahulukan apa yang patut, erm…dahulukan tu maksudnya ada 2, dahulukan kerja wajib dan dahulukan wang sendiri, maksud yang kedua tu sgt berat, tak tedaya nak pikul, tapi kena jugak saba, insyaallah ada rezeki

aku cuba sedaya upaya brand kan TANGH! sebaik mungkin, taon depan punya plan pon dah mcm2, disamping berkhayal, rupa2 duit lalu bersama, buatkan aku khayal sekejap2

baby nak kuar, modal blom sampai target…bismillah~

Advertisements
Comments
  1. Ee says:

    aku doakan dipermudahkan usaha kau ni.. heheh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s