Archive for March, 2010

it is now officially official!!

Posted: 31 : 03 : 2010 in Lupa Tag!

aku telah mengambil keputusan untuk tidak reprint ARTBOOK VOL1 ni, makanya, stok yang ada skarang adalah stok terakhir dan menunggu untuk vol2 yang akan lebih terhad printingnya, juga tidak akan reprint

Branding

Posted: 22 : 03 : 2010 in Lupa Tag!
Tags:

mcm2 dah dalam kepala, nak buat itu nak buat ini, soalnya sabar, tunggu dan dahulukan apa yang patut, erm…dahulukan tu maksudnya ada 2, dahulukan kerja wajib dan dahulukan wang sendiri, maksud yang kedua tu sgt berat, tak tedaya nak pikul, tapi kena jugak saba, insyaallah ada rezeki

aku cuba sedaya upaya brand kan TANGH! sebaik mungkin, taon depan punya plan pon dah mcm2, disamping berkhayal, rupa2 duit lalu bersama, buatkan aku khayal sekejap2

baby nak kuar, modal blom sampai target…bismillah~

Artbook Preview

Posted: 18 : 03 : 2010 in Lupa Tag!

Preview Artbook!!

klik untuk melihat dengan lebih jelas!!