BONUSLINK || unpleasent redemption

Posted: 11 : 08 : 2009 in Lupa Tag!
bonuslink card (courtesy of caring2u.com.my)

bonuslink card (courtesy of caring2u.com.my)

semalam aku ke shell, kengkunonnya nak redeem on the spot some item kat shell ngn bonuslink, tu dia cakap takleh, password aku tak lepas, sokay~ aku tau pin aku kena sekat pon pasal haritu aku lupa pin no :P, tu aku call la bonuslink dengan susah payahnya selama 1jam (ouh aku pon cam sengal jugak call waktu dorang blom masuk keje) btw, nak call bonuslink start kol9 tahu!! dia dah settlekan pin no aku, n aku tukar balik kat web portal dia…done!!

harini, aku pegi lagi shell nak redeem items, nak beg n flush nye pasal (torchlight tu memang kat mana2 pon abis), usaha la jugak pegi….skali takleh redeem jugak, machine dia hang, dia cakap pagi2 memang takleh redeem, nnt machine hang (mcm server bonuslink shudown masatu kot, takleh hantar data ke hape), dia soh dtg petang skit, maksudnya, waktu redeem bonuslink (even on the spot redeem) adalah waktu pejabat sahaja, waktu lain korang bleh swipe sebanyak yang mungkin untuk memastikan dorang kaya sebagai org tengah, yeargh!!

tapi aku pakai jugak, for some reason, itu menjadikan disiplin kat aku untuk mencarik shell n mengkayakan shell sebagai penyumbang kepada keruntuhan dunia dan islam, damn me!!

BODOH~

Comments

Leave a Reply

