hari2 biasa

Posted: 30 : 07 : 2009 in Waktu biasa
Tags: , ,

dream house (coutersy of static.coolpicking.com/coolpicking.com)

dream house (coutersy of static.coolpicking.com/coolpicking.com)

semalam aku tak on ym, malas, aku gayut ngan wife aku sampai mengantuk, amazingly aku mengantuk pukol 10, dah 2 malam tido awal, nak buat keje pon malas, tapi tadi pagi aku bangun awal la jugak

————————————————————————————–

ouh aku tak crita lagi jiran depan umah aku, yang haritu mengamuk kat jiran sebelah umah aku, kemarin dia mengamuk lagi, aku tgh nak mandi, tu tak jadi mandi, pegi mengintai kejap, dia mengamuk kat umah dia, dia baling sume pasu2 bunga, dia pecahkan kerusi (the funny part is, mula2 dia hentak kerusi plastik tu kat tiang, tu tak pecah, malu kot, dia hentak plak kat lantai, baru pecah), dia buang motor, tu dia marah2, ada plak budak kecik naik basikal slow je lalu depan umah tu sambil tgk, aku takut je budak tu kena tibai, nasib baik tak, apatah dia hangin, maybe dia mabuk lagi kot…malas aku nak layan, aku gi mandi, aku denga jela dia melalut2, tu dia marah sapa tah, jiran jugak kot, dia soh masuk dalam umah, tu dia cabar plak lagi “kau igt kau kuat?? saya lagi kuat!!”…cewah…dah pakai ganti diri kau, pakai saya plak, konflik btol

semalam aku nampak dia berlegar2 kat depan umah dia lagi, carik pasal lagi kot, tapi takde apa2 terjadi, takde point dah kot, kesian tgk kan, tapi takut la jugak neighborhood camtu kan….nak kompol duit cepat, nak beli umah lain, menakutkan je dok kat sini hurm….

rumput depan umah dah mcm hutan dah, bila tah nak potongnya…..

Comments
  1. inceksyah says:

    rumah awak dah ada rumput… bagus. saya masih teringin nak rumah yang berumput. saya dah bosan berkongsi dinding dan lantai dengan jiran sebelah menyebelah.

    • tanglong says:

      tapi rumah berumput sgt mahal sekarang, tiada keadilan lagi di dunia ini sesama manusia, melainkan pakcik kau kaya dan dia murah hati nak bagi rumah

  2. adieos says:

    hahahaha… awak rase aku kuat tak? akekekekeke…

Leave a Reply

