Naked guide to be rich

Posted: 27 : 07 : 2009 in Lupa Tag!

aku tadi pagi dah taip penuh 1 post, tapi net kat ofis sengal n tepadam tros plak sebelum sempat aku post, so aku tanak taip mende yang sama, aku taip mende lain plak (bodo btol)

————————————————————————————-

kemarin abang ipar aku balik perak sama, so jadi meriah la skit umah tu, terkeluar plak crita pasal HAI-O bioAura tuh, to be rich ke mende sume2 tuh, besar jugak modal dia base on abang ipar aku critalah, dia tak masuk, dia lebih rela jadi pengguna je, aku pon tanak masuk kalu ada sesapa cuba cucuk aku, aku takde effort ke situ, kalu nak kaya pon, bukan secara tebalkan muka, convincekan org itu ini begitu begini

profession direct selling tak salah, halal pe, cuma kena tabahla skit, aku tak tabah, aku tanak buat mende2 tu sume, tapi makin kita tanak buat, makin bykla mende2 camtu dtg, aku penah tekena dek mmber adik aku, adik aku cakap ada peluang bisnes, ye2 la aku pegi, skali MLM, sengal btol, dia convincekan aku mende tu bleh rolling duit gila, dia cakap dia accountant gaji 3k, berenti buat mende tu lagi byk duit dia, lantak kau lah, takde plak aku tgk dia dtg naik kreta, naik tren jugak, hesh…nasib baik dia belanja aku coke kat burger king, bantailah~

oh bukan tu point aku sebenanya, aku tatau apa point aku, sekadar nak post blog je,  tatau nak cakap apa

tapi aku tetap tak ske MLM, yeargh!!

Comments
  1. Fishballisme says:

    Baru2 ni sembang gan kawan pasal MLM ni. Aku minat dgn tawaran yang mereka bagi cuma memang aku tak reti. Buat apa aku teruskan benda yang terang-terangan aku tak reti nak buat. Ibarat menuang air di keladi.

  2. reez says:

    kalo men MLM ni jd berjaya takpe gak..
    tp tak ke mana pun..

    dari melabur kt MLM baik masuk ASN
    ade gak untungnye~

    • tanglong says:

      yearp2…mungkin jugak dorang berjaya, tapi personally, aku takde la plan nak dapat duit sesenang tu, cam tak nampak peluh je, tetiba masuk duit…erk…rasa corrupt plak 😀

Leave a Reply

