i’m in a rush~

Posted: 24 : 06 : 2009 in Lupa Tag!
Tags:

rushing, harini aku kalu bleh nak siapkan keje ni cepat2 sebelum cuti, minggu depan bleh buat keje lain, dengan harapan programmer baru ni bleh buat apa yang aku mintak (semalam ada argument skit, aku tepaksa fight pasal aku malas nak tukar byk kali)

tadi malam tak kuar makan, tapi dah call ana sama adi cakap nak kuar makan, sori encik2, aku mengantuk gila!! kat ofis memang aku tak kuar makan, mcm diet, tapi takde duit sebenanya :D, harap2 dapat gaji cepat, dahla bulan ni aku masuk half month, hurm….janji ada duit nak makan, gaji insyaallah 27…katanya la~ tapi 27 hari sabtu, camno encik??

aku ske keje rushing, bak kata hamka : perasan sibuk, bwk moto dtg ofis pon aku rushing, masa nak bawak aku slalu bertekad nak bwk slow2 je, rilek2 je, tapi sampai atas jalan tak tahan plak tgk ex5 bwk 90km/j

kebanyakan org camtu kot, bangun tido malas btol, nak gi ofis malas btol, kat atas jalan bwk laju2 sebab tak sabar sampai ofis, dah sampai ofis, tak sabar nak balik umah plak, sume org homesick kot :D…aku pon camtu, tak dapat juice of awesome job, unless aku keje kat umah, tu adalah satu ke-happy-an yang melampau n aku ‘berazam’ akan buat keje btol2, menjadi pekerja yang baik!!! (aku tau takkan…)

pagi tadi aku buat telur separuh masak, tak jadi, demmit!! last2 masuk microwave; nasihat aku, jgnla masak telur dalam microwave…mcm plastik telur tu kang~ yulk!

Comments
  1. Jiji says:

    ehh suka baca keta mayat juga ye banggG@!`

  2. Ee says:

    adeh siannye masak telur tak jadik.. hihi

  3. tanglong says:

    jiji : : dah tua2 ni, kena la cari benda yang slalu mengingatkan 😀 (solat rongak gak!!)

    ee : : hihi….tq menaruk link kat page kau~

  4. Fishballisme says:

    aku takde hal.. bila ko kata ko nak take a nap.. aku tak harap dah hahaha

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.