Aku membuka blog, selamat kembali ke virtual

Posted: 17 : 06 : 2009 in Permulaan

assalamualaikum…

harini hari ke 3 aku kat ofis baru, harini aku bukak blog tatau pasal apa, tapi aku dah pon sign up pakai nama kamalmasrun pasal ada mangkuk dah pakai nama tanglong n tangh n dia tak tulis apa pon, bodo btol

hari ke3 kat ofis baru takde la expect best gila, even aku tahan diri dari menjadi lemau n unfamiliar ngn sume staff, aku tunggu kejutan dari projek yang nak masuk nih, secara bestnya dorang sgt mengharapkan aku dan meletakkan aku kat tempat yang tak selesa langsung, tunggu jelah

esok aku kena pegi INTAN untuk briefing apatah, sit down ngn ex ofis so on, malas btol nak gi sana sini…lagi 15min aku nak balik

hari2 tefikir nak tulis itu ini dalam blog, bila sampai harinya, lemau plak kepala ni, hadeh~ nnt aku cuba carik topik yang sedap skit nak tulis, oh ya….tak expect plak nak ada org baca blog aku, free, tulis jelah šŸ™‚

Comments
  1. Fishballisme says:

    Nasib baik nama kamal masrun dia tak amik jugak.

  2. hani says:

    hihi… tanglong dh ade blog. selamat memblog šŸ˜€

  3. hani says:

    hi tanglong. lame x dgr ko panggil camtu. haha…

  4. hani says:

    hihi… rindu ah… xde org kaco aku lagi. x de org lagi panggil aku suuuuwww~~~

    hihi… yeah u r the only one yg panggil & kaco aku sampai aku geram.. :p

  5. hani says:

    hihi… ok. aku dh link ko nye blog gak.. šŸ˜€

    neeway thnx! šŸ™‚

Leave a Reply

