Archive for January, 2008

mengomel lagi

Posted: 21 : 01 : 2008 in Lupa Tag!

arakiannya aku dapat beberapa projek awal2 taon nih….tak dapatla nak penuhkan sume, tapi mana yang mampu aku pikul jugak :D…dateline dah nak dekat, kene usaha lebih, skang ni pon aku sibuk buat keje freelance kat ofis, keji betol, aku cuba dapatkan balik stroke lama aku, susah btol…stroke aku dah ke arah kartun sgt skang, takde effort, takde keikhlasan skang, nak cepat sgt ke??

dah nak 2bulan tak balik kampong, tepaksa bagi alasan takde duit…bia dekat pon…200 gak kat situ, bukan bekira, tapi aku perlu simpan…seboleh2 aku delay, aku cuba delay, kang lepas settle sume2 ni, insyaallah tak kesah sgt nak balik kampong, ni pon aku tak bagi lagi mak aku duet nih, dah tetanya…hurm….rasa besalah gak

keje makin belambak tapi maseh malas, semalam mintak tunang aku kejutkan kol3 pagi, nak bgn wat keje, aku tak bangun pon, alarm bunyi tiap 5min, n tiap 5min tu aku matikan alarm sampai pagi tadi kol 8.20, lama tu…selamba jeh kawe….