membebel lagi

Posted: 27 : 12 : 2007 in Lupa Tag!

untuk akhir2 bulan ni, tak tentu lagi ada gaji ke tak, maksudnya, cepat atau lambat, dalam kekeringan wallet n makan yang tak tentu, dalam sunyi tak berwang ni, aku malas jugak nak bangun n siapkan keje, tapi masih stabil fikirkan segala mende, tak rasa kering sgt macam dulu, mungkin sume dah ada dalam tgn, tinggal nak jaga je lagi, raya haji aku dah kokak habes, so skang memang tunggu duit gaji je, insurans n rtax, nak berkereta, tentulah mende yang mahal nak jaga kan?? syukur ada abang hurricane, teman aku hari2 pegi ofis, dia maseh baik dan aku cuba bagi dia sentiasa baik

aku masih menggilai animasi, dah 3 animasi aku hasilkan untuk 3minggu kebelakangan, kejap je, tapi puas, jarang dapat buat mende yang bergerak n memuaskan hati….walau pun tak se gah mana…

nak tgk animasi tu kene click

Storm Rider by ~tanglong on deviantART

Advertisements
Comments
  1. hani says:

    wah… ble nk ajar wat cam2?

  2. ee says:

    wahh… chantek2!

  3. Adieanna says:

    aku mencik kauu.. arghh!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s