Entry for December 10, 2007

Posted: 09 : 12 : 2007 in Lupa Tag!

pagi2 dtg ofis cek deviant n pergh dulu, secara rambangnya, deviant lebih byk menarik populasi ke page aku berbanding pergh, so pergh is my 2nd page now, hari ni cek, dalam 42 message masuk, termasuk 3journal n 3hot topic, awal2 aku buang tu, tak kesah ah…tapi pagi ni aku dikejutkan ngn comment dari sorang artis yang sgt (boleh dikatakan sgt) terkenal di kalangan artis2 kat malaysia nih….cheeks-74….kalu korang sedia maklum akan nama ni, bagoslah, kalu tak, cariklah dia kat deviantart yeah, aku dulu ada nak tiru dia, sgt2 nak tiru, work aku kat mmsc byk influence ke dia, jugak masa kat itis, tapi makin slow aku cuba develop (ada org cakap aku cam dia lagi, takpe ah), tapi ak cuba develop gak, so pagi ni dia comment yang dia tegejut gila tgk stroke aku n dia sgt ske, dalam kata lain, aku dah berubah dari stroke dia, dan dia sendri pon tak cakap aku tiru stroke dia, ngehngehngeh, surely sebab dia tak nampak ye dak?? surely pasal aku dah berubah, cool….:)

harini aku beli nasik lemak lagi, aku cakap kat pakcik tu tempoh hari dia tak letak sambal, dia mintak maap so on so for, lamaaaaaa skit, tetiba dia cakap, “entah2 makcik dak??”, aku caka, pakcik la yang masa tu, pakcik n anak nye, dia cakap “biasanye makcik yang tak letak sambal n lupa itu ini”, hahahaha apara pakcik neh…dah lama aku beli nasi kat sini, dari perhatian aku, slalunye pakcik yang lupa, makcik tu perfectionist sket…lagi nak salahkan bini dia, hurm…

Comments
  1. Adieanna says:

    Wahhh aku x kenal dia sape.. hehehe.. tapi stroke lukisan ko memang cantek…

    pakcik tu dah tua.. maafkan je lah…

  2. magma_jem says:

    pak cik tu mesti bgn pg² so..die keliru die sedang bermimpi ke realiti..mesti pengaruh ENCHANTED ni..ish²..pakcik² cian kat makcik

Leave a Reply

