bermalas malasan

Posted: 05 : 12 : 2007 in Lupa Tag!

semalam jumpa adik di serdang, amik tuala bapak, tinggal, trusnya aku ke ceras, ke ofis allmore, sementara tunggu ana settlekan keje aku tgk adie mayen game, virtual village (ye kot), kemudian kami mamam di mcD, aku tatau kenapa aku nak gi mcD, tapi…dah makan pon….berborak pasal markplus, yea we hate em…tapi takpe ah, mende lama, ana cakap takyah panjangkan, so aku fikir byk kali, then oklah, aku dengar nasehat arkana…oh…sebagai sneak peek, aku takde isu ngn bos n company tu sendri, cuma aku ada isu dan sedikit tak selesa ngn sorang staff kat situ

so aku balik dengan pinjam cd game BLACK & WHITE kat adie, dengan mengantuknye, still install gak kat pc, ngn harapan dapat layan skit game tu malam tadi, tapi cd tak mengizinkan, dek kerana kecalarannya, takleh nak install, aku pon pasang DAVE CHAPPELLE – IN ACTOR’S STUDIO, mata dah ngntuk, tapi pasal point yang di utarakan menarik gilos, aku layan sampai abis, dekat kol3 masa tu, mata dah tepejam2 , habeskan sket….n aku tido ngn lampu tepasang

aku dah apparently dekat seminggu tak settlekan job flance aku, sangat malas, aku tatau apa yang dok dalam tulang aku, tapi aku sangat malas, tambah malas bila fikirkan duit yang semakin susut di awal bulan neh…tapi tu mende tipikal yang kebanyakan org fikir, duit…aku kata kebanyakan, pasal ada org tak fikir sgt pasal duit, aku nak jadi camtu dulu, tapi, duit lebih kuat tarik aku ke arah golongan ‘kebanyakan’ dari golongan ‘tak fikir sgt’, sementara dalam golongan kebanyakan, mcm2 pecahan tanggungjawab di dalamnya, yang penting kepada diri sendiri (mcm mana nak settlekan utang sana sini ), menarik, tapi letih

assalamualaikum,

Comments
  1. adie says:

    aku ingatkan pc aku yg takleh terime.. kire cd la problem.. hampeh.. nak anta balek dah lame sgt lak *ayat kat YM tadi… hahahaha…

  2. Adieanna says:

    waalaikumsalam, aku busy nih..

Leave a Reply

