komputer baru

Posted: 02 : 12 : 2007 in Lupa Tag!

saya kelmarin di perak, di rumah bakal isteri saya, ketemu bakal ayahanda dan ibunda, berkira2 tentang duit sekarang, sedikit sempit, tapi itu saya serahkan pada-NYA, insyaallah ada backup tgh bulan ini

saya di suruh pulang sepatutnya minggu ini, ada kenduri jiran, mak marah2 saya tak pulang, bukan tak mahu, tapi saya ada rancangan sendiri

atok datang hari rabu, terus saya dan jmi pergi menjemputnya di time square, dengan rm2400 dalam poket, saya bergegas ke low yatt, 3 org, selepas parking di time square, berlegar2 sebentar dan tros lekat di sri computer, atok tolong cakapkan keperluan saya, selepas 30min average, saya sudah pon membayar 200 muka untuk computer baru, kami ke sg wang, makan, 1jam dan kembali ke lowyatt, bayar penuh, dengan barang jimi, 1 RAM dan 1GFX CARD, tiada hadiah tambahan saya dpt, takpelah, itu cara kerjanya

siap pasang dengan penuh letihnya atok melayan pc tersebut, dan ia sudah sedia untuk digunakan, kemudiannya kami hantar jimi pulang…best!! nak guna pc baru

tapi saya letih, saya tidor…

kemarin dan semalam saya di perak, doakan saya berduit nnt, saya perlu seseorang di rumah nnt 🙂

Comments
  1. adie says:

    atok ko dasyat gak kan? die layan fables tak? hehehehe…

  2. Adieanna says:

    semoga bertambah freelance ko dgn kencangggggggggggg~

  3. t a n g l o n g says:

    adie :: hoih…atuk aku dah meninggal lah~, ni atok…member aku siol ajje 😛

    ana :: sweet 😀

  4. magma_jem says:

    [kemarin dan semalam saya di perak, doakan saya berduit nnt, saya perlu seseorang di rumah nnt :)] —-> AMIN hope ko capai ape yg ko inginkan hehehhe yeay².. tanglong nk kawen yeay²..

Leave a Reply

