duit yang sepi

Posted: 25 : 10 : 2007 in Lupa Tag!

pagi tadi aku bangun kol7 sebab nak tolak motor gi bengkel, dah dekat 4bulan tak start, dah jem gilos, so, aku budget dalam 500 gak nak servis balik nih…tukar macam2 pe sume, so sampai kat bengkel aku dah mengah, takleh nak bediri, melepek, nak muntah pon ada (dah gemokla katakan), nasib baik banyak motor pancit pagi2 tu, so aku tunggu dorang settlekan motor2 tu dulu, then aku bagitau sekian2, n soh calculate roughly untuk baiki motor tu, turns out kene 136 jek…kekekekek…so aku ske, tapi tanak tunjuk,nnti dia charge lebih plak, so aku budget skang dalam 300 jela, pepehal nnt dia call, hari isnin amik

tak lart dah nak pakai keta, abish duet, memangla mahal pakai keta, tapi atas dasar keterpaksaan n aku tunggu duit nak baiki motor tu watkan aku terpaksa pakai keta dulu…insyaallah isnin aku pakai motor!! yey!! rindu awak sgt2 en. hurricane~

semalam aku nak wat keje tak lart sgt2, letih gilos, so aku tutup lampu awal, kol10 kot, begayut jap, then tido, kunci jam kol6.30, nak bangun wat keje, skali telajak, hehehheeheh..best…skang banyak job, kene manage elok2 supaya tak kantoi dateline, semuga job2 tu dapat tanggung apa yang tak tertanggung….insyaallah…amin~

Comments
  1. Adieanna says:

    malam yang sepi pi pi… pak mat jual roti ti ti.. roti nya enak nak nak.. pak mat jual anak nak nak…

  2. dieb says:

    asal ko tetiba nyanyi ana??

  3. t a n g l o n g says:

    sapa nama kamal…dia hemsem lebih!!

  4. ee says:

    arrr… sonok nak masak tapi letih lak

  5. adie says:

    … dan kembali pakai jeket ijau2 tu… hehehe…

    nape aku rase cam sume org cakap bende lain… hehehe..

  6. t a n g l o n g says:

    pergi ke mana encik lijah?? saya sedang mandi, nnt pulangkan saya kepada dirinya ye 😀

Leave a Reply

