makan hati berulam pundi

Posted: 18 : 10 : 2007 in Lupa Tag!

semalam keje skit, takdela keje sgt, buat keje sendri je, lukis untuk adik, mlm ni nak kene gi ceras, membanting tulang lagi (adie, aku nak duwet lebih), kemarin balik lewat malam, dari kampom kol10.44, sampai umah dalam 12 sumting, best, jalan tak jem, bwk pon 70 – 80 je, dengar KLASIK NASIONAL, tapi lagu jiwang plak malam tu, demmit, TRAXX pasang latin, mampos aku nak dengar, bongek btol, HITZ lagila, 24hours hip hop, ape ke bodo, IKIM FM pon pasang lagu nasyid, ingat bleh gak dengar ceramah ke ngaji ke…tapi takpe, layan gak balik malam, mak aku marah2 , macam menghalau pon ada heheheheheh….

duit dah abish nihh….camna tah nak carik duwet lagi, keje belambak plak, semalam pon tido lewat, kol12 lebih baru tido, aku tgh fikir nak lukis pe harini, tapi pepehal pon aku nak kene tolong kucha wat saga dia, hurm…salleh nye keje tak buat lagi…demmit…

wish u all selamat hawi waya!

Comments
  1. Adieanna says:

    same ah tanglong.. time raya le plak fulus tak adaa… hehehe

  2. ee says:

    bapak aku pun ske halau soh balik awal… jgn sampai lewat petang or malam.. hihi

Leave a Reply

