berbuka pose dan bekerja

Posted: 02 : 10 : 2007 in Lupa Tag!

semalam kene gi hotel pan pacific klia, de mamam2 ngn anak2 yatim seremban n selangor (mana tah), apparently, yang sronok makan nya kami yang dtg, free n best~~, n aku masih telan air liur, kekekekekekekekekeek, nampakla erra ngn tunangan dia, tapi …who cares…aku lapa la!!, then waktu makan yang menggembirakan, lepas waktu makan, dorang ada nyanyi2 siap pe sume, kami budak2 klp kene wat demo drawing kat blakang dewan, manager dia bagus pasal tak letak kami kat luar dewan sebab nak kami tgk jugak event, so takde sapa left out, aku gecko jimmy n nanzo kene wat demo drawing, mula2 okla, sorang dua budak dtg wat karikator, makin lama kok makin ramai…dorang ske ah, aku mengah weh~~…1st time aku wat drawing sampai mengah camni, dah nak abis acara, cikgu dorang panggil sume budak beratur kat line aku, kene layan sume2 yang beratur tu, nak tanak kene senyum la jugak, bia tawar pon…budak2 tu pon dah takde rupa budak, bahan jela….n then abish line…dtg plak akak2 n cikgu2 n abang2 ni…dari tadi dok ske sgt tgk gamba budak2 ni kene lukis, so muka dorang pon nak jugak…free lagipon…aku pon nak 3 4 keping…tapi takkan aku nak lukis sendiri…abis dah sesi tu…tgh kemas2, dtg lagi mintak aku lukis…budak2 ni dah nak gerak (aku rasa nak nangis!!kejam btol~~), tapi lukis la jugak…yang penting senyum =), so ada majlis bermesra ngn staf kat situ, sorang 2 mamat obses ngn work aku, pergh….1st time tgk org obses camni, dah salam nak salam lagi, terima kaseh dia jgn cakapla byk nye, senyum sampai telinga siap…so aku pon balik ngn gecko (gecko sempat aaaa salam erra, huh~~), tapi best gak layan anak2 yatim, cam lawak je…semalam aku tak bangun sahur, purrr~~

Comments
  1. L'gost says:

    aku pn obses gak gan kje ko..ehehe

  2. Adieanna says:

    dapat pahala tuh… .hehehehe

  3. dieb says:

    hebat ar tanglong, leh lukis smbl mengah2…

  4. ee says:

    aku nk jugekkk…. :p

  5. Adieanna says:

    Hai tanglong, Esok dah nak raya, nak amik kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.. Semoga gembira menyambut hari raya di samping keluarga tersayang..(hehehe… dan tunang tersayang)

Leave a Reply

