jiwa suci, tulisan buruk~~

Posted: 01 : 10 : 2007 in Lupa Tag!

semalam aku tulis kad raya nak kasik kat beberapa org terdekat yang dok jauh, nak pilih dha satu hal, dan penuh ngan expektasi yang tinggi pada penghargaan, malam tadi nak tido baru nak karang, sume on de spot, bia dah karang masa balik dari ofis, tapi dah ilang pon, keadaannya surely tak sama ngn apa yang terbayang kat kepala, pendek kata mendatangkan penyesalan skit, kad dah best, tulisan buruk, plak, adesh…seumur hidup aku memang tak pandai nak tulis lawa2, hurm…wondering why…plus skang aku kalu menulis akan sentiasa salah eja, mesti ada ayat yang kene garis2 (liquid takdok), memang sejak keje, aku hanya menulis dalam borang dan meeting, slalunya aku taip je pe aku nak, so latihan menulis memang sgt kurang, apatah lagi dalam pc bley ctrl+z, bahagia btol, even kalu aku isi borang pon, sentiasa salah tulis nama bapak aku, mesti tertinggal mana2 1 huruf…mende ni mengupsetkan aku, so kad raya tu jadi separa hampeh, berikutan aku terpaksa lampirkan note lain plak sebagai ekstensi kepada kad raya yang ada…dah nak wek camno, bukan bleh undo pon…tulis tak karang, tros pakai pen…memang perangai paling best (every year) aku akan buat , apa pon…aku dah tolis pon, jap lagi kol 10 nak gi pos, selamat heri reye yeh kengkawan

Comments
  1. Adieanna says:

    “beberapa org terdekat yang dok jauh”… aku orang yg dkat dok jauh gak.. wahaha.. bak kad raya!…

    Ok selamat hari raya.. maaf zahir batin..

  2. ee says:

    wahh.. pos kad raye… dah lame aku tak buat.

Leave a Reply

