dah jadi, apa

Posted: 13 : 02 : 2007 in Lupa Tag!

dapat offer (awie kasik pagi tadi) jadi gd kat creative, tp tetiba aku rasa lack, aku tatau asal, tapi mcm mlas nak tukar keje, even yes aku slenge gila kat sini, still…asal aku rasa tanak berenti je ah?? damn me…sebab kat sini masa lebih eligible? atau aku dah mula rasa tak kesah even korupt sekali pon…hadosss…maseh dalam dilema…hmmmm, maybe pasal aku perlukan slip gaji 3bulan…maybe la kan?? semalam runner sana sini, settlekan itu ini, n balik layan movie, tak abis, kejap je aku dah ngntok, kalu aku keje sebagai sorang yang bz (ngn keje ofis), maybe aku susah nak rasa runner sana sini cam skang, nampak macam nak carik keje yang masanya lebih luas n lebih selesa bernafas arakian keje byk camna pon…ouh dah lari dari persepsi asal….

semalam meeting animasi kat kl n tros runner gi ceras amik cek, pagi tadi baru deposit cek, harap2 dapat petang ni, nak langsaikan utang (kata ana dapat petang…insyaallah), tak terurus n rasa ntah hape2, harap 1 hari nnt sume akan ok….balik….=)

Comments
  1. Adieanna says:

    insya allah… Ee dah start jadi fulltime freelancer..

  2. ee says:

    eheheh… lagi sebulan lebih … eheheh

  3. rumadatme says:

    haih. tunggu tanglong belanja kenirojes@!~

Leave a Reply

