fair enuff

Posted: 01 : 02 : 2007 in Lupa Tag!

i was having a great day yesterday, met delly, izzah n her fren, n i went 2 movie wit dell, while dutam arrived at borders bout 4pm sumting, n i got ticket 4 parking in wrong space, that’s totally pissed me of wit smile :), sampai ceras ana adi sama mail nak ke mines plak, so pegi tgk dess note plak…demn yesterday was hillarious!!, n aku balik dah dekat kol2, sampai umah exhausted sesangat n tido n bangun lambat n aku hampir langgar van yang tetiba je nak kuar n sampai lambat ke ofis n tetiba kene sound jgn off air cond n hp aku tak pasal2 mati n takleh on langsung n ada family prob n aku apparently nak kene jugak2 balik kampong harini, malam ni, tak dapat jumpa koyeng, tak dapat jamming, tak dapat buat website, tak sempat servis motor lagi, jap lagi aku nak runner balik umah amik beg, kol6 tros rempit balik kampomm, sebabkan keseronokan semalam ke aku dapat bad day harini?? karma?? d’u believe in that??

Comments
  1. Adieanna says:

    teringat lak citer ‘just my luck’… agaknye.. luck ko ada pegi kat sape2 tak?

  2. magma_jem says:

    sabo tanglong…sabo….

  3. dieb says:

    haah la ana, aku pon tetiba teringat kat cte tu… pape pon berhati dijalan raya..

  4. adie says:

    … dan jgn makan saman… akekeke

  5. rumadatme says:

    karma ngak….kurma yeh.@!~ ramai btol org balik kampong@!~ kem salam ngn mak apak. ke ko dah blk sini? okeh gitu kem salama sama hosmet @!~

  6. d e l l says:

    bad day setelah berbahgia bersama saya itu hari?? adakah saya pembawa bad karma? awuuu..

Leave a Reply

