the only thing i knoe is, nutting (??)

Posted: 30 : 01 : 2007 in Lupa Tag!

semalam kat uamh layan vclip smpai mata rasa nak rabak, igt dah nak tido, tetiba tv9 pasang highlander2, layan sampai abis, evenn sux, bantai jela, so sebelom tido aku scan n print keje opis skit

semalam petang jumpa taher, berikutan dia dtg sini nak settlekan sumting, dia suggest untuk tidak membeli kreta, tapi…aku ada urusan penting ngn kenderaan tu, kalu nak ikut keadaan, aku rasa tak perlu n tidak lagi meyakinkan, tapi…still kene tapis lagi…

aku baca blog ezham baru ni, pasal kawasan tempat keje dia yang ramai umat elit n berkereta besar, point dia bukan pada kreta, tapi dari mana wang tu dtg?? aku tak larat je nak tulis blog harini…aku selsema…

Comments
  1. hani says:

    tanglong… sedap strawberry tuhhh…..

  2. dieb says:

    malam nie jadi ke?

  3. rumadatme says:

    aku pom demam..munium arak telor mcm ceta mygirl.

  4. Adieanna says:

    ape munium ni?? minum laaa jiji

Leave a Reply

