jinggling nona, jinggling nona, manis sekali!!

Posted: 28 : 01 : 2007 in Lupa Tag!

mostly nak crita pasal itu harinye gather tapi takde pic pasal blom transfer, tapi apa pon best ajje kot, iyekan je, pasl ramai n jumpa abang taher yang diingati selalu, juga beberapa org muka lama ketika di klang, muka hati keras n kering, tonggang tebalik camna pon tahan je kat situ, korang hebat, aku je malas melayan arus kebongokan company, so makan 2bijik burger as far as i concern they r deliseeessss, igt nak belanja bdak2 ni, tapi dorang dah beli dulu, so aku belikan eskrem je, sapa2 yang tak sempat mintak mahap yeah, n thanx 2 ana sebab beri sedikit sokongan bagi menjayakan misi n adi pasal ke hulu ke hilir bwk eskrem, u’r the best waiter (kategori eskrem)

malam aku lepak ngn mustaqim di rumah beliau di sri rampai, dan byk berbincang camna doc n kak nin crack kan company sendri, sambil melayan chow sing sing, tido kol5 lebih berikutan aku sambung ngn gayutan dalam beberapa minit

sabtu aku runner ke klang semata2 nak carik beg dalam pilihan yang byk, target adidas, tapi jumpa reebok pasal byk poket, k honestly, aku dah byk sgt pakai duit dalam 3 hari tu (jumaat sabtu ahad), aku tatau kenapa, tapi nafsu sopping aku membuak dikala tiba hari minggu, nak mampos, juga aku tidak rajin seperti dulu, si jiji ada mention pasal meeting infusion itu hari, they dying n sgt memerlukan leader n nak kasik gedebuk 5 projek n of coz can demand kan?? yes bley je kalu nak amik, tapi for sure….bukan tatau cara keje infusion, irritating cum annoying sumtimes

tapi lately aku terfikir yang aku byk lepaskan peluang yang besar2 sebab tak minat…kenapa aku minat peluang yang sikit n kecik2 je erh?? tapi dlam tgn ni byk mende nak pegang….

Comments
  1. hani says:

    poyo ko nk blanje kitorg… dtg lmbt… apo nih!!!

  2. dieb says:

    org klo nk blanja, datang la awal… nie x, datang lambat..

  3. L'gost says:

    tq tanglong..sedap btol eskem free..kehkehkeh..

  4. magma_jem says:

    oooo…..eskrem tu tanglong ke yg banje…tq ek manyak syok woo

  5. t a n g l o n g says:

    hesh budak2 ni…korang dekat yelaaa bley cakap camtu, aku ni dahla nak mengharung arus kota, moto pon bukan takleh stuck dalam jem, tu pon dah bepeluh2 aku nak kejar maghrib, tu tunggu ana lagi, subhanallah, takpe, len kali aku ponteng je tros tunggu korang sampai petang, sapa lambat kene denda, nnt aku pikir nak denda apa

  6. ee says:

    eskelem punye stoberi sedap.. ekekekke

  7. Adieanna says:

    xde kene mengena aku ye.. 🙂 ko yg banje kan?

  8. t a n g l o n g says:

    kau dahulukan ana weh, tidak tak dapek nak belanja secara senyap nih

  9. rumadatme says:

    things that we like may not be the best things for us…. god knows better.. uyeh…bila nak kawen ahaks@!~

  10. adie says:

    aku bercite2 dulu nak jadi penunggu… pasal tu aku bebakat jadi waiter… akekkeke… tambah trainning tunggu ana siap… ngan aku2 skali siap lambat dah.. akekeke..

Leave a Reply

