apa aku pikir??

Posted: 22 : 01 : 2007 in Lupa Tag!

panjangkan title tu?? saje bagi panjang pasal ayat dia memang panjang tu, aku tgh puhneng kepuhla plak, baru balik dari ceras ni tros taip blog, kemarin n semalam balik kampong, balik dari kampong mula tak berapa sehat sampai harini, aku tatau nak demam ke hape, janji tak berapa sehat la genre dia

aku cuba kira2 pending payment yang pending (of cos laa), aaaa memang byk n aku sgt desperate nak sume gedebuk depan mata….:(, apa yang susah sgt eh?? ke sebab keadaan mendesak, buatkan mende ni sume jadi lambat n leceh juga cerewet??aku jugak harapkan sekian2 payment dari allmore, yang mana dtgnya tak seperti yang diharapkan…so aku mula goyang lepas dia offer lagi, yes dia cakap u r most welkam (untuk amik freelance lagi) tapi ngn payment byk tu…aku rasa aku tak mampu n tak bebaloi lagi…masa bincang pon aku dapat rasa aku dah mula ada demand sendri, bak kata adinang, apa kerja kau, itu maruah kau, kerja kau tak best, maruah kau tros terhina…btol gak, actually tu ayat abang dia saiful nang, pinjam sebab best

so skang aku kene rest serest yang mungkin, dah janji ngn diri nak start balik kelam kabut feb ni, budak ofis baru je tanya de job freelance animation, tapi takpe, aku terpaksa tolak dulu, maybe sebab rasa pening ni, tu pon kalu de keje yang kelam kabut, mmber plak pagi tadi suggest (suruh sebenanya) keje govern, mak aku pon sama, ni malam ni nak bincang aka gayut mana lebih best, govern ke private, since aku nak kerja yang aku rasa penat lelah aku terbayar, bukan duduk kangkang n dapat duit, ‘kangkang’ pon kira kerja gak pe, cuma aku tak buatla keje camtu, laknat wehh

mak dah sound soh pakai kreta, mak bising keje sebok tapi tak kaya, aku sedih marah n mcm2 dalam hati ni, kenapa tak faham?? aku sedaya upaya usaha untuk diri sendri, bukan tamau itu ini, tapi tgkla apa aku dah buat?? bukan senang jadi aku, bukan senang jadi tanglong, bukan senang jadi kamal, jadi kamal…jadi sempurna sesempurna makna nama

ouh harini balik nak siapkan keje penang, tapi apa pon, alhamdulillah, ngn nama ni ALLAH bagi lagi rezeki untuk diusahakan :), cuma kene sabar n usaha 🙂

Comments
  1. ee says:

    sabo tanglong… aku skang ni mane job aku rase tak berbaloi aku tolak jek. bukan pe… karang dah la berpenat lelah siapkan keje… lepastu berpenat lelah membebel tak puas hati ngan org yg bg job tu. so utk mengelakkan kepenatan yg sia2… terpaksela memilih job

  2. L'gost says:

    bile nk makang sama2 nih aaa???

  3. Adieanna says:

    bukan senang nak jadi kamal and kamal

Leave a Reply

