im poisoned!!! kkkuuueeerrrgggghhhhh!!!

Posted: 10 : 01 : 2007 in Lupa Tag!

kemarin aku EL, n lupa nak tulis borang EL, aku anta anai kat stesen bas s alam n wish dia wutever, last minit baru nak menggelupur anta borang KPLI, tak pasal2, so kol12 lebih aku balik humah, tgh makan nasik (lauk telur dadar je, malas carik ikan), de mangkuk ketuk pintu, bukan takat ketuk, siap bukak, tak perasan plak aku tak kuncik pintu, so dia cakap nak sembur asap nak halau nyamuk, kene bayar 60, aku takde duit, kuar gak duit simpan, 10, iyekan je, lepas sembur aku pening, weng, senak, nak puke, tekak tak best, dikatakan poisoned, sampai la semalam n harini skit aku rasa gejala tu lagi…hurmmm, iyekan jela

semalam beli ikan, camharam ikan, mahal n tidak segar, masuk periuk hancur, bencik btol, tapi tak sume hancur, ada yang ok, yang hancur kira jadi kuah tambahan jela, halal….masak singgang, sedap, macam tanglong masak, dah kesuntukan duit, kene jimat gila babi

sok hari deadline adzakael n almore (n aku masih sempat tulis blog ??), so aku nak kene struggle gila2, pagi tadi aku saje tido lama2, alarm bunyi ulang2 kali dari kol6.30 sampai kol9, saje aku nak dtg lambat, aku letih, letih sgt…tapi…tula duit kan??

rancangan lain aku akan rancang n crita kemudian, berikutan byk mende yang aku rasa gelap lagi skang (sountrack ~~ padi – hitam), ouh trima kaseh pada gaijin yang kasikk aku incubus baru, tak seindah yang dijangkakan, kecuali beberapa lagu,

the chosen one said i hav to drink a lot of water so that the poison will out thru both of my hole!!

Comments
  1. ee says:

    weh… org sembur nyamuk tu… kau baya dia ke? setau aku… patut mane kene baya… org2 yg menyeleweng jek mintak baya.

  2. Adieanna says:

    ye ye betol aku baru nak tulis..

  3. dieb says:

    tol tu, nmpk nyer dia mengambil kesempatan keatas ko…. hish…x manusia nyer org..

  4. adie says:

    die datang umah aku gak… aku kate tanak.. die kate kene.. pastu aku kate minggu depan nak pindah dah.. akekeke
    pastu kawan aku sound… ni dari jabatan kesehatan ke? pastu org tu tensen… pastu die blah… pastu sorang lagi sound… dah tue2 pon nak menipu… pastu makcik tu bebel je blah… akekekeke….

  5. magma_jem says:

    aku pn pernah kene gak…die pakse bayo gak dh la mase tu tgh nganggur lg..siot btollll x pasal² kopak skali mntk 30 plak tu dh kate x nk tp still x phm² bahase…B.O.N.G.O.K

  6. t a n g l o n g says:

    hmmmm kira aku bayar untuk diracun….btol effort nih

  7. g a i j i n says:

    u are most welcome…

    btw, hari ni, government raid tempat buat@kilang dvd haram. fuck. habislah sumber nak nonton filem yang susah dicari.

    sapa yang nak beli dvd original yang sampai harga RM70 tu? mahal. bodoh lah…

Leave a Reply

