dream job no more

Posted: 28 : 12 : 2006 in Lupa Tag!

this entire week i was realize that i dont deserve to be here, as i mentioned in past 3 – 4 blogs, i was even more cranking this week, i hav an attitude prob with ilustration, i can do computer graphic as fast n the best as i can, but not ilustration, tabley nak commit, even hari2 berazam nak commit jugak2, tapi takleh, cepat bosan, cepat tension, cepat negatif, tapi still aku bedoa kot ada keje as GD as i expected untuk jadi lebih baik…urgh!! skang keje ofis tetangguh, keje freelance apatah lagi?? sebab aku dah rasa tahap hypertension n stress gilosh…kenapa dream job tak jadi macam yang diharapkan?? most org aku kenal dream job dorang besssstt je, smoooooth je, laaaayyyaaaan je, tapi bukan yang ni, aku takleh handle camna yang aku pikir, maybe dalam 2 – 3 taon ni dah target ilustration untuk wat freelance je kot, GD untuk fulltime….so skang dah tebalik, dan aku sgt desperate nak carik keje as a GD!!

semalam aku tido awal, sebab nak bangun tgh malam n buat keje freelance…so malam aku jadi GD balik as usual, tu pon takat scan je, then aku tido, mcm mr niu kata, ‘mans cant work over 8 hours’, harap mangkok tu btol kot, dahtu nak tido dah tak bley, bukan pasal aku dah tido awal, tapi memang aku ada prob tido lately *sigh*…aaa damn this cursed, aku tulis blog ni dalam mata tgh tekebil2 tahan ngntuk

kat mana nak pakai GD?? seriusly urgent, nak bukak buku baru 2007 neh

Comments
  1. huda ibrahim says:

    curse? wat curse?

  2. adie says:

    ek… akeke… kite usehe je kan? tengok la… kalau ko nak betahan lagi… aku try tanye en. sepul ni… die pon suke work ko… lagi satu… mangkok tu boleh tahan la mangkok die.. akekeke…

  3. Adieanna says:

    hmm be patience my friend..

  4. L'gost says:

    rindu awak…ehehehe sabo eh awak 😛

Leave a Reply

