the jeopardy

Posted: 12 : 12 : 2006 in Lupa Tag!

im damn tired, semalam balik keje dari subang tros ke ceras, badan dah tak larat, iyekan jela nak wat camna, bak kata dutam “its ur work, u choose it, like it or not, face it”, thanx to him anyway, n i ran back to puchong dalam pukol1 sumting, sampai umah kol2 lebih n allah jela yang tau letihnya….apapon, tak tido lagi :), install antivirus dulu, tgk movie jap, kol3.59 (last aku tgk jam b4 tido) barulaaa nak buat2 tido, tu tatau lelap kol brapa, tapi 4sure aku jaga kol7 sumting, mata dah segar, badan sakit lagi, teran jugak mata soh tido, kunci jam balik kol8.15…aku dah kunci jam kol6.30, tapi alarm bongek, so tak jaga subuh…burst lagi :(…apapon, since aku dah janji nak try untuk seminggu ni ulang alik ceras…kenela jugak usahakan, ikutkan badan dah lemau dah aku, semalam pon alang2 je nak stay fokus on the road…n i hate when i do my work, sumbody stay around n talk a lot, its annoying…for forck sake, stop it please, im begging

ouh…got secret admire yesterday, name zee…hai zee…hihihihi…k dah mention nama dia dalam blog harini, her story remind me of aznana’s story, cam sama, tapi lain keadaan, point dia cam lebey kurang, sokay, n also remind me bout wut ive been told last 2 nite, situasi aku n scandal :), tapi oki je, can sengih lagi wut

so harini aku cuba untuk tak jadik corrupt (even rasa cam terjadi), cuba sketch sebanyak yang mungkin, cover balik waktu2 corrupt yang lepas…dan aku maseh letih, mata berat ni…tapi poket dah ringan, tinggal serdak je kat dalam…

Comments
  1. Adieanna says:

    heheh aku tau sape ko mention tu.. koh koh koh.. neway.. kes aku laen.. kekekek.. aku tertipu..koh koh.. sabar ek tglong.. nanti cukup time.. poket ko x penoh berkepok..tih tih tih

  2. ZENIA DENDRONEPTHYA says:

    HI & ASSALAMUALAIKUM WARRAHMATULLAH HIWABARAKATUH! I’m really really flattered that u MENTIONED MY NAME! Gosh, gee… THANKS! I really really admire u as i think u r the nicest human being in the top of the world (PERGHHH,.. PUJI MELAMBUNG!)Tglong,… as I care for u as my BESTEST FRIEND EVER, just take care of ur health, kiddo. Just simply remember that u need ur healthy body and soul for as long as u can live… as right for ur own sake family and love ones. Nak cari rezeki kenalah jaga badan & kesihatan. Keep on blogging my friend! Coz I’ll keep on track faithfully, admiring ur so called TANGLONG’S WORLD. LOTS OF HUGS & KISSES:~~ZEE~~

  3. dieb says:

    haha… kes apa nie ana? aku cam tercicir 1 chapter je nie…

Leave a Reply

