“saya menang moto…”

Posted: 29 : 11 : 2006 in Lupa Tag!

i was at home rite now, when suddenly i saw a strange file stick on my old monitor dekstop, it was not strange if i use to read it b4, it was nazri ahmadeus’s journal that written apparently for raya addition in myspace n anyway it was reminded me to him, a freakin idiot guy that i luved to fren with…aku sedang berkira2 untuk meneruskan kerja, bila mana aku masih terganggu oleh fikiran yang membelok ke arah skandal, cukup, patut sudah berenti, i hav a deadline tomorrow n i wish i could work much harder 2nite, i’m listening to “stereophonics – i’m alright” 1 of my fav track anyway,

it was complicated things to hav sum1 yang btol2 kita nak, when suddenly its ended like an unanswered questions, never know what next n what gonna happen, mungkin sudah terlalu biasa buatkan aku lali dan masih mampu mengarahkan akal kepada kerja, mengarahkan tenaga untuk blog ni, even not 100%, tapi still terbahagi jugak, adakah aku marah, menentang, atau terlalu baik hingga mengongkong, dan keadaannya pada aku, aku hanya menyayangi lebih dari yang sepatunya, dan aku mahukan itu terjadi pada org yang tentu skali aku syg dan harapkan dia untuk terus rasa disayangi oleh aku hingga hujung nyawanya…apapun…boleh ke jadi?? boleh ke itu?? boleh ke ini?? aku terlalu…

mocha bermain lagu secret admirer, aku tak siapkan kerja ofis berikutan kerja freelance yang memerlukan tumpuan berat terhadap setiap perkara, juga…aku ke yang handle team nih?? never thought of that, coz what i know, what i want, a teamwork with everyone hav a responsible, opinion, n by mean a little ability to be a leader with other teammate

beatles – free as a bird, keje memang meletihkan, tapi berbaloi kalu dapatnya banyak, lagi berbaloi kalu dptnya cepat, plan nak gi jamming, wish jadi, im dying for that…

thought of the day :: sapa design duit 5ringgit?? bley je kasi lain2 contoh, tapi start ngn duit rm5, camna rasanya pakai duit yang sendiri design?? brapa royalti dia dapat hasil jualan duit tu??
kos sekeping duit brapa sampai buatkan duit tu berharga rm5??

Comments
  1. Blitzenius says:

    as written by Pakcik Tan: “… untuk menambah unsur2 dramatik”, upon blog writing. cerita bahagia jarang sungguh disebut. kalau satu hari raya tu i had a good time with my anak sedara,… i had difficulty to write it back. the good times. mungkin kena balance, just like that ol’ Led Zepp song-m “Good Times, Bad Times”.

    if i had a bad day at the office,… then itu kerja. kerana kerja. kenapa perlu diungkit lagi? you choose it.

    if not, you quit.

    ada cerita best sebenarnya pasal raya trip. tapi panjang sunggoh. it’s draggy. so i fill it w/ hard-filled anthem. at least,it stray me away from many usual thoughts. i know im pathetic. i beg for empathy. i knew it. before i’m writing it.

    and in the end, in Faulkner’s words, writers must kill all their darlings.

Leave a Reply

