O V E R L O A D E D

Posted: 26 : 11 : 2006 in Lupa Tag!

nagntuk, gila ngantuk skang nih, so aku decide nak buat blog waktu ni, igt nak amik half day nak gi infusion settlekan clearence, dan semalam n kemarin stayback kat cssb kl sampai jadi bongok, bukan tak penah stayback pon, tapi suhu kat sana erk….dorang takde aircond controller ke erk??

so kira2 balik keje n pending payment aku, jumlahnya gak besar n mampu mengembangkan bontot n melebarkan senyum kalu dtg segedebuk, tapi takkan nak dtg segedebuk kot…kan?? apa pon aku sgt2 mengharap dtg segedebuk, plan dah macam2, patut dah jadi macam2, malam tadi sempat jumpa trainee n brief keje n tunjuk cssb nye offer letter, sure dia berminat, tapi as a trainee, aku soh dia training btol2 dulu then baru join team keras hati, aku dah ske team skang, cuma kalu bley lagi besar lagi best, lagi ramai dapat duit, lagi byk projek bley control, apa2pon musyawarah tu penting, itu yang dianjurkan agama islam tu sendri 🙂

dan harini aku sgt2 rasa nak beli sebijik kenderaan yang cukup besar untuk diri n family n kawan2, sgt besar takla kot, tapi bley muat byk n puwas hatti

apa aku pikir skang….

Comments
  1. ee says:

    team kite tu name “team keras hati” ke?… ahaakakak

Leave a Reply

