Archive for 14 : 11 : 2006

membuat perkara yang dirasakan salah dalam sesuatu masa, masa bila kita sedar?? mostly masa kita dah atau tgh buat perkara tu, skang point aku ialah aku tatau whether aku buat perkara btol atau salah, arakian semalam berdongkol2 kerja freelance koswer datang, dan aku semakin down pada kerja ilustrasi, keadaan ni buatkan aku pikir…aku masih patut ke keje as illustrator?? even aku tinggal n tidakkan camna pon keje graphic computer, mende tu akan keep coming n aku akan sentiasa trima dengan niat pertama kuar dari sel2 otak aku…i can do this, it’s my skill set…ya mende tu dtgkan pressure, nak2 kosware, pressure with progress compare ngn ilustrasi ni mandom without progress…which are better?? n i think over n over that i almost cant take this thing nomore, apa aku kene buat?? kuar n carikk keje as gd ke stay n tros sabar…i wont end up niether two, tapi i need those two, nak2 keje graphic….apa lagi yang aku leh wat yang terbaik untuk aku???…..

malam semalam aku di klang, balik dari ofis cssb dalam kol 1 lebih dekat kol2, tgh2 jalan aku nampak kreta polis buat drift dan sgt laju untuk kawasan pekan kecik cam kat bbk tu, so aku igt polis tu nak lepas geram, aku toleh nak tgk brapa laju dia bawak, pada silau2 kreta polis tu baru aku realise yang dorang tgh kejar org, nampak cam viet / filip nye org…anyway tu 2nd time tgk polis chasing?? casing?? kissing??…erm…bad guy, ni paling thrill pasal kejar pakai kreta ngn bunyi skkkkreeeeett…dramatik…dan aku tros balik n tido

masih berfikir, apa patut aku buat?? aku ngantuk dan…..