the real worst become worst’er’ n worst’est’

Posted: 09 : 11 : 2006 in Lupa Tag!

baru balik anta cik abang demam, pegi klinik blakang, klinik tu bukak sana sini, tgk2, amik gamba siap sume, pasal dia takde mood so dia tak posing, then aku tunggu dia berubat, tapi doctor cakap sok dtg amik, ok kan jela, then aku tanya kot ada additonal thing, actully aku tak tanya, doctor cakap sendri, itu ini begitu begini, then bill sampai dalam bwh 2minit, begitu merobek jiwa….dalam hati aku “kau demam ke kanser ni??”, rm395, no ni bagus kalu masuk dalam wallet, sedih kalu terpaksa lepaskan pegi, aku iyekan jela nak wat camna, solution dia pasni, whether aku naik train, atau aku parking kat basement (yang kebetulan baru aku tau bley parking kol3 tadi), dan minggu ni minggu terindah aku, sebab aku akan bayar duit abang sakit dan jugak duit sewa lori bwk “keluarga” aku pindah ke sarang kat puchong plak….hmmm bagusnya….baru lepas tepon razak, yang kebetulan terlintas dalam pala hotak aku, tanya pasal payment yang sebenanya dia igt aku dah lupa atau dah dibayar, so aku mengejutkan dia ngn amaun bayaran yang sgt berpatutan untuk sorang mamat yang sgt sengkek n memerlukan backup yang bley tahan la jugak…pending wang dari mmsc (insyaallah kalu aku sempat siapkan keje dorang), pending payment job penang aritu sikit, pending job ilustration uitm yang aku tatau dapat bila, pending wang BESAR dari cssb yang masing2 terpinga2 dapat ke tak??, di samping kuarkan wang hari esok, aku baru je dapat wang hari semalam sebanyak……..rm80!!!! wooohoooo…syukran syukran…plus nak kene divide ngn ana selaku pengelola projek dari pagi sampai pagi sekali lagi, tq ana, u r the bos..eh..bas…eh…buz!!…eh camna eja best??
 aku balik ni bikin kerja skit, tido nyenyak2 then esok dengan tenangnya ke ‘klinik’ pick up abang baik tu balik humah n dera dia…pray for me

Comments
  1. adie says:

    bagus… kirenyer ko maseh sehat… sebab ade orang yg lagi saket… akekek… aku pon tatau aku tuleh ape.. kan senang kalau idop tak pakai duit..

  2. Adieanna says:

    hmm… aku amek 60 percent.. ko 40 percent.. tapi job tu ko punnye.. wakakakka tah pape la ko ni

  3. Adieanna says:

    hmm… aku amek 60 percent.. ko 40 percent.. tapi job tu ko punnye.. wakakakka tah pape la ko ni

Leave a Reply

