ok this is it!!

Posted: 13 : 10 : 2006 in Lupa Tag!

it was like…wutever, im back!! hahahahahaha, hape pon baru lepas bikin mmsc nye keje ngn adi pagi tadi, aku ragging dia, tq adi kasi aku ragging kau, isnin ni ke serdang…aritu ke itis 2nd interview, isnin ni mmsc 2nd interview jugak, plus, mamat itis tu agak tegejut pasal aku byk amik projek freelance, hehehehehhee…jenis tak reti nak tolak, hambik je sume, anyway, satu projek sudah drop, yesss!! kurang tanggungjawab hoh…alasannya…tak kesah apa, janji aku lega sgt2, then malam jumaat aritu mmber aku familiar buat budak2 siber known as nazri ahmadeus was on air, how proud i am,

takde spcific tajukla harini hmmm….mostly aku tak sedia kerja ngn org2 hustler, hebat, cool, bagus dan best dalam kelompok yang ramai…rasa kecik n tersisih, apa asumption dorang sal work aku?? erk….anyway…im trying, plus dapat skill baru, kalu bley cheat code dah lama pakai, tapi tak fair kann?? :D, tapi aku ske guna cheat code :P, aku tgh antakan file untuk gecko, ni vol3 untuk KISAH2 MENARIK terbitan uitm

nntikan ver2 webpage aku kang…dah terfikir nak enhance camna, aku rasa dull yang ver1..dull sangat2..ptuih!! kerkerker…alhamdulillah…untung2 ALLAH bagi izin siapkan :D…oh yeah…hampir 30hari berpuasa…aku tak gi terawikh lagi ni….gi mesjid lalu mana aaa?? hihihihihi

aku nak letak animasi terbaru aku…tapi takleh uplod flash….tgk jela preview ni yeap…:)

Comments
  1. Adieanna says:

    yeh.. adie berkopiah.. bagosnye… tih tih tih

  2. L'gost says:

    uarrrgggghhhhhhhhh…gantuk keje weekend..

  3. magma_jem says:

    miracle words AMIN…

  4. hani says:

    caiyokkk smua!!!!!!!!

  5. adie says:

    emm… aku skang keje malam jadi model… kat umah ko… hehehehhe…

Leave a Reply

