janji dan stay

Posted: 21 : 09 : 2006 in Lupa Tag!

sekali lagi tunda ke 1hb bulan depan…aku ada 10 hari dari hari aku dapat brita tu untuk masuk ofis, aku dah goyang, ana dah goyang, n ana dah mula langkah lain plak, aku stay sebab aku janji, aku still ada job ngn itis n akan masuk kerja baru selasa depan ni…bulan puasa, puasa ke3 insyaallah, apa pon, aku crita pasal delayed masuk kerja comp baru ni…then dia sengih je cakap “peluang maseh terbuka”…aku goyang lagi…tapi sal janji…aku stay……dan kemerangkakkan mencari erti idop n apa aku nak kejar ni…aku menasihatkan fiza untuk pegi ke itis since tadi aku anta job n amik dia balik interview, tanya kawan2 cam soh ke itis, nak balik tanya mak bapak aku, tapi aritu call cam nak soh keje yang mana cepat offer…tapi sal dah janji…tanya taher pon dia soh pilih kerja yang disukai bukan kerja yang income tinggi tapi pressure…hmmmm…tapi sal dah janji….dan skang sume payment pending, again rasa cam nak senaraikan apa yang pending

1) penang perschool book
2) subang karikatur
3) subang news letter
4) markplus (ni tatau masuk ke tak)
5) itis ilustration
6) uitm ilustration

nampak cam byk je nak masuk…tapi…duit tetap takde…sume DAH JANJI…n tak tunai camna yang dijanjikan, plus aku bangun kol12 tadi tros call fiza simce dapat tau dia pegi sorang n rasa bersalah sebab malam tu dah janji ke sana sekali, sal dah janji buat rasa bersalah, sal dah janji buat rasa berdosa, rasa tak patut, rasa kene tunaikan jugak2 apa jugak cara

dan merepek baik berenti

Comments
  1. L'gost says:

    ala..aku x kesah la..aku tau ko da janji tp kan ko x tido malam td..so aku paham..anywy nati bwk aku lagi eh naik moto laju2 lalu terowong..ekekeke…tengs

  2. adie says:

    buat je ape ko rase terbaik… dream job atau high salary… terpulang… *sebenarnye ayat ko… hehehe

  3. devil mumu says:

    sape sal? *blur*

  4. Adieanna says:

    aku goyang pinggol.. la la la la..

  5. t a n g l o n g says:

    mumon :: sal = pasal/apsal

Leave a Reply

