berehat dan terus bere…aaaa??? keje??? ark~~

Posted: 13 : 09 : 2006 in Lupa Tag!

aku secara amnya tak digaji lagi oleh mana2 company, dan skang patut waktu rehat aku, apa pon….keje2 layen….mimimimimimmiii….:(..tak keje pon ada keje, anyway, dalam keadaan skang (sedang menulis blog) aku blom tido seperti recent blog aku, mengerjakan ilustrasi itis (wah kerja ngn itis!!) dan ilustrasi uitm untuk buku agama (beli yeak nnt kat aku), persamaan kedua2 mende ni ialah…mengambil masa rehat aku…ouh yea….aku blom mandi lagi pon dtg ofis scan keje nak email pagi ni jugak…rush gilo, apa pon terima kaseh pada taher yang memandu kami (aku su dibb) ke subang makang BURGER KING, hebat dan bagus amat, taher tetap dengan nafsu buas dia,a ku ikut jugak sikit2, tapi tak sebuas dia, atleast releasela jugak tension…tapi tension tu release ke mana??

a) ke subang??
b) ke burger king??
c) ke perut..menambah boyot??

aku jawab C,
dan jugak sebelum kluar rumah semalam nampak deretan semut kat kabinet dapur, pehal ni…tak penah2 semut naik…abis kropok di makan dek semut…sekali pandang atas nampak 1 pek gula yang dah dua hari di bukak dan hanya di ikat getah…bagus housemate aku, pandai dia jaga umah, ramai semut dtg kenduri, nak tegur dah tua, tak tegur kepala kental….takpe sabar

anyway, aku igt nak psiko je ni, tapi takpe, biakan dulu, aku tunggu suraya hani, rindu kat dia, slalu aku dtg dia dah ada mengadap courseware….

Comments
  1. devil mumu says:

    oooohh..rindu su ek..ehehehehhehe..

  2. adie says:

    akekekeke… mati semut kerana gula.. mati tanglong dan taher kerana burger king.. hehehe… su ngan dibb lak tatau citer… mati adie kerana cinta.. hehehee…

  3. Adieanna says:

    hepp hepp.. aku pun rindu sue jugak… rindu semer2…bes lak bile jobless ni.. ahhahahaha mengabehkan duit.. pastu tatau mana nak korek duit …

Leave a Reply

