buat apa dan tinggalkan apa

Posted: 06 : 09 : 2006 in Lupa Tag!

semalam kemarin, kemarin dulu dan hari2 yang lepas bukanla hari yang indah, bukan hari yang indah sgt, hari biasa mcam org lain rasa, cumanya di isi dengan kehadiran azwarin dan malam tadi dia pon dah balik, sapa pegi tgk wayang malam semalam bagi komen skit crita tu…harap komen tu dtg dari org yang tak ske tgk horror movie, anyway hanfon aku takde line dari semalam, tgk ana nye fon ok je, hangin btol, aku melayan sarip buat model mecha malam tadi…secara amnya dia buat jalan jauh dan tambah merumitkan, tapi takpe, tu style dia, dan dalam pada itu, aku tersa nak beli toys…oh minggu ni balik kampung, semalam jemah balik kampong, relate dia sakit, tinggal fiza sorang2 kat situ, dia bosan…aku tak perlu crita ni sebab most of people yang aku add tau, heheheh, esok masih ada dan bekerja kat ofis ni, erm minggu depan dah kat tempat layen…dulu rasa berat nak tinggal, skang dah ringan, seringan amar yang tinggalkan cssb dulu, maybe rasa aku dah sedia mcm dia sedia, mungkin skang dah patut sgt untuk berenti n cari keje yang lebih kukuh, anyway, aku insyaallah takkan rasa seclose umat2 kat cssb, i mean, close dengan ramainya, tambah2 kat sue, aku tatau nak ejek sapa lagi pasni, kalu ada pon mesti kene maki…su tak, dia sobaahulkhair, sobaahunnur, bubbye su…juga sekutu2 lain, hmmmm…patut aku tulis esok…takpe harini sneak je, masuk sisni pon dulu start freelance, thanx to kimball n gecko, barulaaa nak tebuka skit pala hotak masatu, then tros sambung keje, even masatu aku nak buat sgt animation n try kat dikotomi thanx n sori kat odows san, aku olak dikotomi sebab infusion (masatu blom pecah ke cssb) sgt hebat n management sgt jaga worker, plus kak nin sendiri sentiasa ada kat bwh monitor projek, doc takdo dah eh, tau nak siyap yo, tapi masatu hepi sgt2, n terlintas tanak blah…tapi tak sampai setaun, pada pandangan mata aku, cssb bagi perception tak elok kat aku, so now it’s time….anyway, everything in cssb with u guys would stick 4ever in my mind (maybe tak sume kot) atleast aku igt lagi…ala bukan takleh gather, unless korang kawen n laki/bini korang anti-sosial….

Comments
  1. Adieanna says:

    Citer smalam sux… Argghhh aku tatau since when aku tak suka tgk horror movie.. aku lemah smangat.. nak marah je keje aku tgk citer2 camtu.. tak pasal2 adie kena marah.. 😛 ne way.. keja nak membikin template sgt pening.. mencik sunggohh~

  2. ee says:

    oik… tingok cite ape yg tak best sgt tuuu?

  3. L'gost says:

    kang kamal…ojo ninggalin gue…………………………………..uwaaaaaaaaaaaaaa~~~

  4. Adieanna says:

    speking jowoo… mortuary… citer seram yg amat bodo.. di abad ni.. sebaris dgn the hill have eyes… stewpidd

  5. adie says:

    hehehe… lepas ni ko keje kat ne?

  6. t a n g l o n g says:

    ana :: tq for the review, kerkerker

    ee :: ana dah jawab kot

    fiza :: orak lungo ngendi2 lah…lungo pon bukan ne adhoh, iso waey ketemu mengko

    adie :: aku keje kebun je, kat penang, tanam dragon fruit sister

  7. dieb says:

    wahahahaha….ko ckp apa ngan fiza? aku x paham sepatah haram…

  8. devil mumu says:

    hahahaahaha..tanglong..x de subtitle melayu ke? ekekekeke.. good luck n all the best to u..k!!

  9. hani says:

    tanglongg… ko wat aku sedih!!!

  10. L'gost says:

    tanglong cakap…”dia sayang aku..raya kang dia datang masuk minang…” ekekekke…aku kagen sama kang kamal..

  11. adie says:

    dragon fuit ade baru.. ade lapan spesis… ade bintang satu sampai lapan… ade monyet tengah cari ngan kawan2… hehehe..

Leave a Reply

