sahabat :: kehadiran dan kata-kata

Posted: 05 : 09 : 2006 in Lupa Tag!

mon dtg, lepak umah kemarin sampai malam ni, dtg nak teman gf dia rafting kat gunung mana tatau, mon dtg kami takde keje lain cakap sal art n muzik, tak penah bosan even dengan point yang sama, juga perancangan masa depan dan sedikit kutukan membina pada org2 yang agak tak best, itis bagi amend, aku dah tak larat, aku nak berenti jap dari buat freelance, penat dan hydrate, even tu duit…tapi bagus kalu masuk duit tanpa kerja….hmmmm….cepat pikir…camna nak jadi kaya ni….aku dalam fasa berhenti patahkan tulang (aku tatau nak kasi ayat apa, tapi cam bagi bunyi tulang…reason keselesaan n release lenguh)…susah gila…tapi ni untuk kebaikan dan elakkan zikir setan, kang minum susu insyaallah tambahkuatkan lagi ligamen aku (ligamen merujuk kata2 jemah pagi tadi, tq jemah for the info), aku dtg ofis harini nak compile keje…tapi cam tak patut la plak letak dalam dvd….igt nak beli cd je minggu lepas…aku tatau aku pikir apa malam semalam, plan beli cd terbeli dvd jugak…: (…tak shuke….ouh mon dtg bawak lagu dewa laskar cinta versi omputih…lawak plak…ngn padi 3 lagu baru syahdu gila….ouh padi, hebatnya korang…aku takde point nak crita apa sal aku dalam kerja lain dan kosentrasi terhadap mende lain

Leave a Reply

