worse comes to worth…(??)

Posted: 23 : 08 : 2006 in Lupa Tag!

“bla…bla…bla… and services are remain the same” best gila company ni treat worker, anyway, adik angkat aku accident tatau bila, tak kesah sal dia ok :), apa kata kalu tghhari ni aku balik umah buat freelance yang lebih menguntungkan?? dan lepak umah sambil claim aku balik kol9, radical tapi worthfull, who can treat us this way?? full of foolishness, erm tanak crita sal ofis…so, malam tadi aku lepak ngn mmber aku kat tatau mamak tu nama apa, kedai melayu dah tutup, kitorang masih buat multitask, memang mende tu pelbagaikan skill kami…tapinye kalu dah tak berenti2, jadah, dahla kene bambu je, keje banyak2, gaji kedemut, tu ada nak tambah keje lagi tu…oooppps i did it again bak kata britney spe’ot, pagi tadi bangun lewat, adi kejut aku jaga kejap tu tido balik kerkerker…sowi adi…aku sedang berjuang…tu dekat klimaks nak menang dah tu, taher lagi lewat bangun…tapi kalu aset sume kuar dorang tanak counter…kan ke bongok nak mampos, harap kat fresh dtg pala bengap lagi tatau apa kasi projek besar2 nak cepat2 n expect kualiti best senantiasa, plus gaji sikit…apa dorang dapat yek…ouh..takde spy kot, aku burn dvd aku, malam ni bley layan…ouh harini opening monster house…camna yeak nak pegi…aku adahal plak….aku rasa better berenti carik keje lain pada dok company berkira gila gaji…yes kitorang baru, tapi tak semestinya baru keje takde kemahuan n keperluan yang nak kene tanggung…shithead..again…i cant afford

Comments
  1. Adieanna says:

    malas wat keja jugak nihh…~

  2. adie says:

    hehehe.. ko berjuang tak ajak aku… aku leh nyama jadi musoh pastu tembak sorang2… sampai sume mati… tapi kalau ko tetembak aku skali… mm… ape ek… aku takj join dah.. hehehe… boleh lak camtu…

  3. magma_jem says:

    otak kosong…..

  4. devil mumu says:

    mm..hmm..

Leave a Reply

